Saturday, November 20, 2010

sabtu

mengapa hari ini perlu ada???
amat perit buat aku apabila hari ini menjelma...
sudah puas aku di siksa
sudah ckp aku merana
sudah serik aku terluka
mengapa ia muncul...
tidak bolehkah ia berlalu dengan begitu sahaja 
tanpa melalui hari ini...
dia bukan milik aku lagi
dia sudah menjadi milik org lain
tapi mengapa hati aku mengatakan aku sayang dn cintanya lagi...
tidakkah kau mengerti perasaan aku ini
kau bergembira aku berduka..
kau riang di sana, aku terluka disini..
puas sudah kau sakiti hti ini..
alangkah bagus kalau hari ini berlalu dengan pantas...

YA ALLAH, apakah dosaku pada MU??
sehingga aku di uji sebegini rupa..
salahkah aku untuk menyayanginya??
salahkah aku untuk mencintainya??
mengapa perlu berakhir dengan sebegini rupa??
tabahkan lah hati hambamu ini...
aku perlukan petunjuk MU...

fareastra...
moga cpat hari ini berlalu... T__T

No comments: