Wednesday, November 10, 2010

Luar N Dalam

luar: org asyik ckp aku sihat jer
dalam: mmg betul pon :(
luar: nape ni dalam??
dalam: aku sedih
luar: nape ni?? cuba bgthu aku.. mana taw aku dapt tolong..
dalam: ermmm..
luar:????
dalam: aku sayang dyee lah luar... aku x dpt lupakan dye... tiap2 hari aku ingat dye
luar: lor.. pasal dye ker.. ermmm aku x taw nk kata apa..
dalam: :(
luar: jgn lah sedih dalam... aku taw ko sayang dye agy.. tapi ko kena kuat n sabar k..
dalam: aku rindu dye...
luar: aku taw.. tapi ko doakanlah kebahagiaan dye.. tu yang terbaek kn
dalam: ntah lah luar... aku.. aku...
luar: sabar yer dalam... maybe ALLAH lebih taw apa yang DIA wat..
dalam: ermmm... 

 aku taw.. org tgk aku sihat tapi sebaliknya aku x... sabar lah...

fareastra.. 
aku masih sayang dikau...

No comments: