Friday, November 12, 2010

rini punyer

fuh penat...
opppss hi sumer...

penat wei.. ari ni kena bancuh simen n kena wat lantai konkrit..
pergh.. mau tercabut pinggang..
pastu cepat2 g solat jumaat huhu
sampai masjid kena berdiri sbb dah penuh org kat dalam...
abis khutbh cpt2 masuk edalam.. hehehe... cari bawah kipas...
jahat nya aku ni.. haishh

smlm kan aku terima msg dari bakal tunang budak tu..
dye tanya aku mcm mana??
rasanya dye dapt taw apa yang aku rasa kan,,
asal dye tanya agy??
nk wat aku sakit hati ker?/

pastu tadi kawan aku bgthu suh tgk wall dye..
dye taip aku jahat ke, dah lukakan, sakitkan, abaikan hati org2 sekeliling aku sekejap demi masa depan aku..
pastu minta maaf..

apa kes der?? ko dah dapat dye kan...
wat pe nk minta maaf..
ko dah dapat apa ko nk..
sudah lah...
ermmm.. aku rela mcm ni.. ko sakitkan hati sapa?
aku? mmg!!!! tapi dah terlambat ko nk minta maaf..
mcm masa boleh undur kalu ko minta maaf kan..
sudah lah.. ko dah menang..
aku kalah.. 

fareastra...
sudahlah kawan.. ur the best for her.. not me/...


No comments: