Saturday, November 6, 2010

kesedihan hati

Entah bagaimana hendak aku luahkan..
sudah lama aku diam tanpa berita..
kini aku kembali ke laman blog..
 
sepanjang sem yang lepas,
pelbagai peristiwa suka mahupun duka yang berlaku terhadap diriku..
 hari ini.. tepat satu minggu aku putus dengan dia,,
bukan permintaan aku untuk berpisah..
tapi itu kehendaknya..
aku terlalu sayang padanya..
hingga aku merasakan semua ini salah diriku..
setiap hari aku tidak mampu melupakannya
aku cuba.. tapi aku x mampu
pelbagai nasihat telah rakan2 aku berikan
tapi perasaan aku mengatakan tidak sanggup..
salahkah aku ini buat dirimu
apa yang aku lakukan selama ini tidak nampak oleh mata mu
sekian lama aku curahkan kasih sayang ku
hanya ini balasan yg kau berikan padaku.
tapi aku redha.. 
 kerana bagi ku kebahagiaan mu adalah kebahagiaan mu
aku terima dengan seadanya,,
tapi aku masih tetap sayang padamu... 
T__T
aku x mampu untuk berkata2
luahan hati aku tidak dpat mencerminkan apa yang terasa di dalam
pedih, luluh, kecewa, terluka..
andai kata ini kesudahan nya... 
AKU PASRAH....
fareastra...             
masih tetap sayang padamu...

2 comments:

REZaries said...

Kita sangka cerah sampai ke petang,
tapi hakikatnya hujan di tengah hari,
kita sangka Tuhan tidak mengenang,
tapi akhirnya Tuhan bagi pelangi.

sabar je paih, aku paham perasaan kau, aku tahu pedihnya hati kau. aku tahu susahnya kau nak lupekan die.

Mungkin die bukan jodoh yang Tuhan dah tetapkan. Jodoh rahasia Allah, Jodoh perkara Allah, takkan dicipta perempuan kalau bukan dari tulang rusuk lelaki. Tulang rusuk bukan sebarang tulang rusuk, tempatnya diatas sebelah kiri, paling dekat dengan hati lelaki. Wanita baik untuk lelaki yang baik, itu janji Allah.

Jangan dikenang bende yang dah lepas, jangan diungkap cerita lama, jangan diselak helaian yang di belakang.

Sebelum kita lahir di dunia Allah dah tulis 4 perkara kita di Luh Mahfuz, dalam antaranya adalah jodoh. Cuma mase yang menentukan. Sabarlah... :)

fareast said...

thanks rez... for support me...